sunnuntai 31. elokuuta 2014

Kuvakirja omilla valokuvilla

Oppi&ilo -kirjasarjassa löytyy aika hauska pahvinen kirja. Minä tykkään... Taaperon oma kirja on oikeastaan kuvakirjan ja valokuvakirjan yhdistelmä (Sanoma Pro oy, 2012, saatu kustantajalta). Kirjan sivuilla on teemat Oma perheeni, On ihanaa kun minua hoitaa, Rakkain leikkini, Hauskin eläin, Minua suututtaa ja Minua naurattaa. Ja jokaiseen voi laittaa oman valokuvan mukaan.



Kirjaa voi varmasti käyttää esimerkiksi päivähoidossa omana kirjana. Valokuvat voivat lohduttaa ikävöivää lasta ja varsinkin pienemmällä lapsella valokuvat voivat antaa muistiavun kautta lohtua ja turvaa, kun vanhemman kaipuu iskee.



Olen joskus aiemminkin postaillut itse tehdyistä kirjoista ja tämä ikään kuin kuuluu samaan kategoriaan, joskin on laiskojen mutsien ja faijojen unelma helppoudellaan. Minäkin ajattelin innoissani täyttää tämän heti kuopuksen kuvilla mutta missä ihmeessä ne viime keväänä tilaamani (kansioon laittamattomat) valokuvat nyt ovatkaan... Ilmeisesti hyvässä tallessa, kun en ole vielä löytänyt!


"Äiti anna mä tykkään tuosta kuvasta!"

- lapseni tykkäävät tykätä instagramissa, ja mikäpä siinä tykätessä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ole hyvä ja kommentoi rohkeasti :)!